Tandfanskapsjävel!

Jag hade altid haft lagom bra tänder, kanske 1 eller 2 hål sammanlagt. Sen blev jag gravid och POFF! Massor massor hål! Har fått gå regelbundet till käftis senaste månaderna och lagat inte mindre än 9 hål! 9!?!?! Om jag minns rätt.. Fyfan. Och i torsdags fick jag dra ut en, idag fick jag dra ut en till. I torsdags hade jag sjukt sjukt ont på degen/kvällen. Sov och grät mest. Idag har jag inte lika ont, inte ännu iaf, men de kommer väl. Idag va de bara en gammal mjölktand som av någon dum anledning inte hade trillat bort! De ska tydligen inte göra lika ont. Jag har missbrukat, verkligen missbrukat, massa olika värktabletter sen i torsdags, idag tog jag en Citodon när jag kom hem.. J är med våran fina son i centrum, skönt att ha lite lugn och ro runt sig just nu. Och min tandläkare har nu tvingat mig att sluta röka, eftersom att de inte läker ihop alls som hon vill. Så jag ska göra ett försök. Ska iaf dra ner på skiten... Nu ska jag fortsätta vara hungrig som en varg och inte få äta på år och dar typ!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tur för dig att du fortfarande går gratis! hahaha

2009-05-06 @ 01:27:11
URL: http://therestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0