Lite nya bilder!

Isak har som sagt fått sin sittdel till vagnen! De tyckte han va jättekul!


Men en och annan galen-blick kastade han på mig också :)


Så här fins blir de på min gård på våren :):) *soldyrkare*



mitt allt! puss på dig sötunge!


Gladgris!

 Isak har olika sovställningar.. Men ingen som kan anses som fullt... normal?! Sötsötsöt med rumpan rakt upp :)

Nästa gång jag kom in i rummet såg han ut såhär! Mammas glada lärka mitt i natten


Sen kan man sova såhär om man vill


Har ungefär en miljon leksaker utspridda över hela lägenheten :)





Idag har Isak vinkat! (lr igår, när jag nu tittar på klockan)  Han vinkar så gulligt :) HAn har hittat något nytt ljud idag.. Bababababa heeela dagen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0