Hallå :)

Måndag.. De känns ändå välldigt skönt. Sov några fler timmar inatt så jag lever idag :)  Har tänkt hinna med ganska mycket idag men så tror jag nog inte de blir :) Tänkte plocka undan, dammsuga, plocka in och starta diskmaskin, åka till centrum, äta med MoT, träffa syster, hem till mamma.... Jaa jag planerar alltid massor saker men de är svårt att hålla måttet hähä. Hur långt har jag kommit lixom, har startat diskmaskinen! Yippey. De är ju värsta jobbiga projektet :)
Isak sover en stund nu. Han blev trött och grinig.

Ganska länge sen, sötunge :)

Kommentarer
Postat av: 14 År & Gravid Med T v i l l i n g a r

Åå en sån liten sötnos du har. :)

2009-05-18 @ 09:45:09
URL: http://metrobloggen.se/Snartmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0