!!!

Idag va de skönt väder och jag gick med Isak till pappa och farmors stugor. (dom har kollinilotter typ..) Farmor fyller 81 idag! De va jätteskönt att vara ute heela dagen! Massa släktingar kom dit och de e lite kul, farmors barnbarn och barnbarns barn kommer alltid i "kull" liksom, alla samtidigt.. Min.. tänkatänka.. kusins dotter är 4 månader... Och min andra kusins son är 6 månader och Isak är nääästan 6 månader! Alla va lika stora faktist de va kul :) Så sööta :)  
Min farmor har för övrigt en duva som heter Sven. Han flyttade in till henne för ett par år sedan och valde att stanna! För ett litet tag sen så la sven ett ägg hahaha, så Sven är en Svea nu, fast får ändå heta Sven!

Jag böt till Isaks sittdel i vagnen idag! Inte alls så kul, känns som att han e sååå stor då, ett så stort steg! Min älskadfe lilla bäbis är stor bäbis, fast såklart mest älskad i hela världen endå :)

Jag har även låtit min syster vara barnvakt! Superdupermoster får hon förövrigt heta :)  De va i söndags, jag och J åkte iofs bara och handlade någon timme, men de va ändå första gången han va ensam med någon annan än sin mamma och pappa :)

Matar min prins, de är kulkul :)



Isak med sin Mormor



Så härlig bild!



Sjuka-familjen-mys



Isak med sin ena morbror



Å en härlig bild på Isak med Nässug hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0