Tänkte skriva!

Men nu ska jag lägga mig och lyssna på mitt underbara barns andetag, titta på han när han så fint sover, tänka på hur otroligt lyckligt lottad jag är som har han! De bästa i hela världen! Ska klappa lite på hans hand, sådär så han börjar böka lite och jag slutar snabbt, men fortsätter sen igen, för han har ju dom underbaraste små händerna! Jag ska försöka läsa lite, men vänder blicken mot mitt lilla hjärta där brevid hela tiden så jag inte har koll på vad jag läser! Jag lär dra hans säng så nära min som bara möjligt, sådär så vi bara e centimeter ifrån varandra! Alltså, jag kommer gå och lägga mig på precis samma sätt som alla andra nätter, och jag ÄLSKAR de!

Mitt barn, mitt liv, mitt allt!




Kommentarer
Postat av: Timmii

Haha! Du har blogg! Höh höh höh höh höööö!

2009-06-30 @ 16:34:18
Postat av: Theres - Mamma till Vincent

LIIIIIITEN ISAK! :D

2009-07-03 @ 23:44:40
URL: http://therestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0