Ojaa

Idag hade jag bara tänkt va hemma hela dagen.. Men de tänker jag varje dag! :)
Jag och Isak åkte in till stan och träffade Uffe... (eller Steve)... och vi va på clas ohlsson för han skulle shoppa till sin nya lägenhet! Röd matta, kaffebryggare, en IDA (hihi), soptunna och massa mer konstiga saker! Sen så åt vi på donkelidonk! De va inte så kul.. Isak va massa hungrig och gnällde men de fanns inte någon barnmatstol ledig på jäääättelänge så jag satt som en gam och glodde på alla stolar! Jag fattar iofs inte ens varför barnen som ställer sig upp i stolen och klättrar ur och inte ens äter ska ha dom, menen... Sen fikade vi väl lite också! KaffeKaffe! Syster har vart här och kollat på desperata hemmafruar med mig och Isak badade innan sängen! Vanlig dag... Ja! förutom att jag och Uffe är lite udda vänner.. Vi är lixom ganska bra vänner sådär allmänt, fast vi ses i snitt en gång i halvåret! Typ först ses vi, sen pratar vi inte på 3 månader, sen pratar vi ibland i 3 månader SEN ses vi igen.. runtruntrunt.. Å nej de är inte så att vi bor långt ifrån varandra, de bara blir så! Kanske ska göra något åt de, för vi e ju trotts allt roligast tsm :)

Imorgon bitti ska jag vara i skolan (som jag gick ut 1an i alltså) klockan halv 9 på morgonen (uschablä) för möte om hur jag vill göra efter sommaren nu! Jag kanske borde bestämma mig snart.... Ackack de är svårt! Vill ju vara hemma med min bebis samtidigt som jag vet att jag kommer aldrig komma igång om jag ska vänta ennu ett år, och då har jag gått 1 år i "onödan"! Jag ska sova på saken, som alla andra nätter senaste 7 månaderna :)

Pussinatti







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0