Lördag.

Jaha, då är denna dag över! Har knappt kommit utanför dörren och har inte åstakommit så mycket idag.. heller..  Jag har iaf gjort en grundstädning av badrummet, de är något! Nu har jag ätit pizza som jag vart sååå sugen på i någon vecka nu! Nu ska jag snart kolla på en av filmerna jag hyrde för ett par dagar sen och så ska jag ta de lugnt i soffan heeela kvällen!
 
Bjuder på några bilder, bara för att :)
Kram










Ibland när jag ska mysa med Isak när han ska sova på dagen, somnar jag också! De här va hemma hos min mamma här om dagen! Sov i någon timme, vi hade så mysigt :)  ♥

Kommentarer
Postat av: Fruktbus - Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Sååå mysigt! Ta till vara på det! Sen blir de två år och vägrar göra någonting i den stilen. Men idag lyckades jag somna brevid min Freja i en timme iaf. Som jag har längtat. Länkar din blogg i min :D / Madde

2009-06-15 @ 12:43:55
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0