Bebis snuva

Inatt sov Isak dåligt. Han va så täppt i näsan att de blev jobbigt för han! Han sov helt och hållet runt två igen, men jag kunde inte somna! Som den lilla lät blev jag ju helt orolig! Jag låg och höll om hans lilla lilla mjuka bebishand till klockan 4 då jag somnade för han verkade lugnare då! De är så jobbigt för han när han e sjuk, men också för mig! Jag blir dendär superkänsliga mamman som jag inte annars är. Jag brukar va lite tupp och ta de mesta med en klackspark och säga - de ordnar sig, allt går över. De man inte dör av gör en starkare! Men när han blir sjuk, då är jag en riktig känslokran! Men idag mår han iaf bra. Eller han va mest täppt och snorig inatt, men nu känns han okey!


ch när ska de sluta regna? Någon som vet? Nää inte jag heller!

Jag ska gå och köpa en såndär dvd-läsare till datan när dom öppnar webbhallen här nere kl 12! Jag köpte ett spel i vintras som jag inte kunnat spela för våran sån skivspelare i datan funkar tydligen inte! Jag ska spela mitt spel! Klockan 12 ska jag dit, sen får man ju kluta ut hur man får in den.. Är de lätt? Är jag för trög? Jag tvinngar nog någon annan!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Haha! Ja de har en tendens att krypa mot kanten. Läskigt! =) Ska ni göra idag då?

2009-06-16 @ 09:31:37
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

härlig blogg du har bloggar själv om mina barn i min mammablogg kika in om du vill





www.misstessan82.blogg.se



ha en toppendag



kram

2009-06-16 @ 09:35:37
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0