Dåligt..

Jaa.. De har gått dåligt här på senaste tiden.. Vet inte, har bara inte haft lust till att varken skriva lr sitta vid datan på länge.. Igår hade Isak barnvakt för första gången (såklart har jocke haft han själv men de ser jag som en självklarhet på samma sätt som att jag har han själv). Han va hos sin mormor i kanske.. 2-3 timmar. Jag va i stan med syster och ena brorsan.. Vi va på en fredlig demonstration mot dehär möterna ni vet.. Jag tycker verkligen vissa saker är usla, typ som att strama till flyktinglagar och invandring, och hela denhär grejjen med FRA och det stora kontrollbehovet staten verkar ha, lite som en jobbig galen pojkvän typ, ska ha koll på varje liten text man skriver och allt man gör.. Jaja, iaf där jag va. Isak hade vart jättenöjd och glad och vart imponerad av min mammas blommor på balkongen och sagt titta titta säkert 10000ggr :D Han hade vart glad och ätit sin middag och allt detta! Men han känner ju henne, och han är verkligen inte en tjinkig unge! Han är nästan alltid nöjd och glad :)
Nu e de sol ute men jag känner mig sååååå lat idag. Vill göra något, men nää, orkar inte. Vill gå ut i solen men nää, har inga sköna tunna kläder, bara tjocka mjukisar och smutsiga jeans... Ska kanske städa, men njäää, de är såååå tråkigt.... Nu sover Isak och jag bara.. är lixom....
 
Mitt barn är iaf sötast i hela världen :D Titta bara :)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0