Sol och mammagrupp

Idag är de fredag vilket betyder att de är mammagrupp! De är alltid trevligt :) Så ska väl snart åka upp til hagalund. Efter så ska jag upp till pappa/syster och hälsa på, vilket också alltid är trevligt!

Jag tror våren kanske har kommit igång på riktigt nu, de är superskönt. Längtar till sommaren när min lilla sparvell får sprattla omkring ute i solen på gräsmattorna, de ska bli skönt för oss båda att vara ute hela dagarna!

De gick för övrigt väldigt vä'ldigt bra att vaccinera Isak igår.. Jag va så nervös för han blev såååå ledsen förra gången men igår så pep han bara lite lite efter den andra sprutan, sen va han sitt vanliga jag och skrattade bara :)

Idag har Miccan och Pelle bjudit in till inflyttningsfest.. Ska väl kanske försöka släppa allt här hemma några timmat och kika förbi där.. Får se om jag kan/vill de ikväll!!

Nu är Jocke ÄNTLIGEN ledig igen, de ska bli sååå skönt! De är bra för lillskrutten att umgås mer med hans pappa också, vilket de inte alltid blir så mycket utav. Nu ska jag gå och fråga gullunge varför han bara gnäller och gnäller idag, vi ska ju förtusan åka snart å då måste man va gla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0