Kväll..... Igen...

Nu har jag vart ute med hunden och så har jag nattat barn. De va en lätt match idag, och jag hoppas att han inte tänker vakna så mycket inatt... Speciellt inte nu när jag ska duscha...! De är så jobbigt att ha en sambo som jobbar natt.. De blir krångel att hålla Isak vaken under tiden jag är ute med tindra, och så måste man snabbduscha ifall att han kanske vaknar å skriker. När man väl har kommit in i rutin och vant sig vid att han jobbar, ja då blir han ledig igen! Så ställer man omså efter några dagar när man är van, då börjar de om igen och han jobbar... Men jag ska inte klaga, jag har de ju bra som har han hemma flera dagar i sträck när han är ledig!

Idag har min kompis och hennes 10månaders gammla dotter vart här. De va trevligt, fast vi gjorde inget annat än vanligt.. Drack kaffe och roade och matade barn. Dom va så söta tsm och pillade på leksaker ihop. Men tösen pillade även min Isak i ögat så han blev lite ledsen men de gick lika fort över!

Nu är de kväll igen... Och hela dagen är slut.. De är skönt att de är ljusare längere på kvällarna nu! Nu ska jag duscha och sen ska jag klistra mig fast i soffan!

God natt :)


Lilleplutt är så söt så man får ont i hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0