Isak gör sittande framsteg :)

 :) :) :)

Nu har de bokats kryssning! Min syster pojkvänn fyllde år igår, och min syster fyller 20 den 12 maj.. Så dom fick kryssning i födelsedagspresent, så ska min mamma, hennes man, jag och 2 tjejkompisar till mig och syster följa med.. Har jag tänkt igenom om jag verkligen kommer klara av att vara borta från min prins så länge? Nej.... Jag vet att allt kommer gå bra, det är jag bara över en natt och Jocke (min sambo, barnets pappa) är ju hemma med han heeellaaa tiden och kan ta hand om honom lika bra som jag kan... Vi åker iaf 30 maj så de är ett tag kvar....

Vilken härlig dag! Åkte till min pappa på hans kollonistuga och jag och Isak låg på en filt i värmen! Sååå mysigt! Åkte sedan till mamma och grillade med familj :)

IDAG så har mitt allt, Isak, kunnat sitta upp helt själv utan att drutta omkull efter några sekunder! Han e så duktig och jag e såååå stolt över han! Mamman lilla gladunge!

Får se om T och hennes lilla kommer hem till mig imorgon, vore trevligt :)


SovaSovaSova! Pusss


              Mammas liten va mycket liten då! Och rolig e han också:)


Kommentarer
Postat av: mammabecka

Jag minns tyvärr inte, annars hade jag givetvis hjälpt dig! Godnatt, kram!

2009-04-13 @ 00:17:42
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0