God morgon!

Nu är jag klar med mina "morgonrutiner" och dagen kan börja! Jocke drar upp mig ur sängen innan han lägger sig efter att ha jobbat hela natten. Jag glor på vakna med the voice (vilket igentligen inte är så kul, men jag fastnar ändå) och häller i mig lagom mycket kaffe, myser med min lill prins och vaknar från min koma!

Idag ska vi till bvc.. Jag ska prata om hans mat, hans burkmatfasoner, natthistorier och amning som ska upphöra! Vi ska även vaccinera min lilla älskling, vilket känns otroligt jobbigt! Jag tycker de e så hemskt med dedär jätte-stackars-bäbis skriket.... Får se om jag får med mig Jocke, som vart hos tandläkaren och han somnade nyss och vi ska va där 11:30.. Han behöver ju sova...

Ska träffa M och hennes dotra kanske sen får vi se om de blir någon promenad med T och den nya bäbben i våran lilla krets! De känns faktist jättebra att ha mellanbebisen av oss 3.. M fick sin flicka i Juni, jag fick Isak i november och T fick sin i fredags... Dom kom med jämna mellanrum, och att min kom i mitten känns alldeles lagom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0