Familj är nog de bästa, familj åt bägge hållen!

Vilken dag.. Trist dag.. Känns trist.. Antagligen för de gråa vädret! Men inte hänga läpp för de :)
Idag ska jag till centrum för att möta min mamma och lillebror, dom ska tydligen fixa några saker på banken och även kolla runt till lite kläder till brorsan, funderar på att agera "snäll-generös-mysig-storesyster" om han hittar något han vill ha :) Sedan ska jag med mamma hem, min storebror kommer nog ikväll. HAn har sin flickvän i finland så dom åker mellan hej vilt! De är kul att träffa han. De ger mycket. Han är en smart, mycket klok och häftig människa helt enkelt :)

Idag dunkade mitt mammahjärta extra hårt, när jag såg att min lilla gosbebis ställde sig i "krypställning" , alltså på knäna och händerna, helt helt själv! Iofs bara en snabbis, men de gjorde han! Brukar lyfta upp han lite till den ställningen, men att han kom upp helt själv va något nytt! Tror min lilla spädis snart kryper. Känns så konstigt för då e han ju så stor, han ska ju vara mamma lilla mysplutt i evigheter till! :)

Diska, dammsuga, skura, plocka in tvätt...mera..mera...mera. De är en evighetsmaskin, tralala!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0