!!

Har matat Isak, idag blev de kyckling med pasta och persika och päronpure till efterätt, mums!

Här om dagen var vi allihop hos Isaks faster och familj, som precis kommit hem från Thailand! Isak fick finfina Billabong shorts och ett gäng strumpor. Faster blandade även ihop en god pure av thailändsk mango till lillen, vilket va mycket uppskattat! Vi fick god mat också!
Igårkväll så fixade jag, syster och Paula ihop några hundringar var på ett grymt töntigt och tråkigt "jobb". Min spargris blev iaf superglad, jag fick mest ont i huvudet!
Min prins e världsduktig! Ställer sig i krypställning helahela tiden. Han ska bara fatta hur man flyttar armar och ben frammåt så e han igång!
 sitter med lillen i knät och ska gå och leka med skallror, höhö.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0