:)

Jag blir som besatt när solen kommer fram. Vill bara sola sola sola och va glad :)
Igår va jag och J och fyllde i faderskapsintygen och papper om delad vårdnad. Man måste göra de om man inte är gifta... De gick jättebra, kändes lite läskigt bara haha för dom frågade skumma frågor och tog in "vittnen" när vi fyllde i papper... Sen åkte vi till min mamma som har den underbaraste balkongen av alla! Sol och supervarmt alltid!
Mamma och jag åkte till willys och storhandlade.. Jag e dålig på de... Blir så dyrt och ändå inte allt för mycket mat.. Men de gick någorlunda iaf.
Väl hemma åt jag middag sedan kom min (coola?!)  syster hit. Pratade om mycket.. Till exempel vad hon vill blir och vad hon vill jobba med.. Intressant dedär, de e sååå svårt... Sen e man väl någorlunda trött på skolan så 3 år till efter gymnasiet känns jobbigt, men vad har man för val nu för tiden?!



Solsolsol! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0