Disk och skrällmusik..

Idag har vart en... Tråkig seg dag.. Kanske beror på vädret. De känns som att de ända jag gjort är diskat.. Har diskat å diskat.. Diskat alla nappflaskor, nappar å grejjor till och sedan haft storkok med dom :)! Jag skickade även iväg jocke på fotbollsmatch så de resulterade i att jag va ensam med disk sammsugning och barn, men de klarar man väl av men inte med ett särskilt stort leende på läpparna!

Min lilla sötnos börjar bli så stoor.. Han väger ju nästan 8 kilo och är 69 cm lång, vilket är mycket för en 5 månaders... Tänk att han bara va 51 cm när han föddes... Vad fort de går!

Känner ett stort behov av att spela jättehög skrällmusik idag, de är såå skönt ibland!

Funderingar på om Josef "stalin" ska komma ner till sthlm snart.. De skulle va jättekul för han är en trevlig alltid glad och positiv "lantis" :) De kan vi stockholmare behöva :)

Musik, ryggont och barnanattande nu.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0